HTML

Miről van szó?

Tréning a Fegyencedzés című Paul Wade-kötet rendszere szerint. Kezdési dátum: 2011. január 18.

Bevezető
Az edzésmódszer
A gyakorlatok

A dolgok jelenlegi állása:

1. Fekvőtámasz: lépcsőn 1 kézzel, negyedik lépcsőfok, 60 cm - 8/10
2. Guggolás: egylábas guggolás - 10/10
3. Húzódzkodás: egyik kézzel a rudat, másik kézzel a törülközőt fogom 25 centire a rúdtól (kb. 120 cm-nél lesz a mesterlépés) - 7/10
5. Híd: utolsó szint, de 39 cm magasan - 9/10
6. Kézállásos fekvő: kétkezes, fél fekvőtámasz - 4/10

7.1. Fekvőtámasz ujjbegyeken: teljes fekvőtámasz - 5/10
7.2. Függeszkedés: egyik kéz a rúdon, másik a törülközőn - 3/8
8.1. Vádli: egylábas, talajról, nyújtott lábbal - 4/8
8.2. Zászló: átkulcs. lógás - 1/16
9. Nyak: rávezető gyak. - 1/2

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

Százhatodik hét (2013. jan. 21-27)

2013.01.28. 02:00 Isildur

Már majdnem túl vagyok egy hosszabb jellegű vizsgasorozaton, a jövő hét elejére előre láthatólag mindent be is fejezek. Ezen a héten sajnos túlságosan is elfoglalt voltam, ezért az edzésre nem is igazán sikerült időt találni. Volt egy pár megmozdulásom, de ez nem számít annyira, hogy ide is leírjam, ezért ezt a mostani hetet szívem szerint inkább el is felejteném (más okokból is). Viszont voltak jó dolgok is benne, pl. tudtam egy kicsit pihenni, meg jobban átgondolni, hogy melyik lépésnél éppen hol, és hová tartok, valamint hogy milyen jellegű progresszióval tudnám elérni a tizedik lépéseket. Valószínű, hogy a jövő héttől a pár napos pihenő után nagyobb motivációval térek vissza, mint ahogy az már két alkalommal is előfordult, addig is - mivel a semmiről kevéssé tudok bonyolult barokk körmondatokban beszélni - tessék olvasni Darky úr új helyen elérhető blogját (amit ezek szerint már nem egyedül szerkeszt).

1 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://convict.blog.hu/api/trackback/id/tr295044313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2013.02.17. 23:58:58

Sziasztok! Dede, egyedül szerkesztgetem továbbra is! Eredetileg ketté akartam szedni a blogot, hogy a saját testsúlyos rész méltó helyet kapjon, mivel én az utóbbi időben picit eltávolodtam a CC-től a Spartan-Training irányába, és nem akartam más témákkal teleszemetelni a blogot. De a technika ördöge közbeszólt, így inkább az egész blogot átköltöztettem az új oldalra (új Facebook oldal is lett). Természetesen továbbra is lesznek calisthenics-el foglalkozó írások, szóval aki eddig kitartott mellettem, annak továbbra sem kell csalódnia :)
süti beállítások módosítása