HTML

Miről van szó?

Tréning a Fegyencedzés című Paul Wade-kötet rendszere szerint. Kezdési dátum: 2011. január 18.

Bevezető
Az edzésmódszer
A gyakorlatok

A dolgok jelenlegi állása:

1. Fekvőtámasz: lépcsőn 1 kézzel, negyedik lépcsőfok, 60 cm - 8/10
2. Guggolás: egylábas guggolás - 10/10
3. Húzódzkodás: egyik kézzel a rudat, másik kézzel a törülközőt fogom 25 centire a rúdtól (kb. 120 cm-nél lesz a mesterlépés) - 7/10
5. Híd: utolsó szint, de 39 cm magasan - 9/10
6. Kézállásos fekvő: kétkezes, fél fekvőtámasz - 4/10

7.1. Fekvőtámasz ujjbegyeken: teljes fekvőtámasz - 5/10
7.2. Függeszkedés: egyik kéz a rúdon, másik a törülközőn - 3/8
8.1. Vádli: egylábas, talajról, nyújtott lábbal - 4/8
8.2. Zászló: átkulcs. lógás - 1/16
9. Nyak: rávezető gyak. - 1/2

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

Százhuszonkilencedik hét (2013. júl. 01-07)

2013.07.08. 02:40 Isildur

Nagyon nem jut most eszembe semmi intro-nak, úgyhogy inkább kezdeném is:

Hétfő:

+ Krav-Maga edzés: 90 p

Kedd:

   3.1  vízszintes húzás (1k): 2x6-4
3.7  felemás húzódzkodás törülközővel (20 cm): 1x1 (b) ; 1x2 (j)
4.5  nyújtott lábemelés fekvésben: 2x10-22
+ futás: 3x200 m (80%)

Szerda:

   1.2  fekvőtámasz előredőlve: 2x10-8
1.7-8  egykezes fekvőtámasz lépcsőn (60 cm): 1x1
   2.5  teljes guggolás: 2x6-4
2.9-10  egylábas guggolás (pozitív szakasz): 2x1
   5.2  egyenes híd: 2x6-4

   5.8  hídállásból asztalról állásba (79 cm): 1x4
5.9  hídállásból ágyról állásba (39 cm): 2x1
+ Krav-Maga edzés: 90 p

Ez a hét - noha a múlt hét végén 5 edzést szerettem volna - a CC háttérbe szorulásáról szólt. Voltam kétszer krav-magázni, kétszer futni, egyszer pedig focizni, emellett pedig három hagyományos testsúlyos edzést végeztem. Kedden és szerdán nagyon könnyű, Convict Light edzéseim voltak, de ehhez az is hozzátartozik, hogy nem is sokat aludtam azokon a napokon, csütörtök reggel ébredéskor pedig akkora izomláz volt a jobb lábamban, hogy bal lábbal voltam kénytelen felkelni. Ezt a keddi futásnak tulajdonítottam, mert általában egy napos különbséggel szoktak kijönni rajtam az izomlázak, a hétfői KM nem volt túl kemény, a szerdai pedig még túl hamar volt. Minden magasabb szintű gyakorlatból sikerült 1-2 ismétlést kisajtolni, de nem is nagyon akartam azokon a napokon többet. A fekvőtámasz esetében pedig meguntam az asztalt, úgyhogy kimentem a lakásból a lépcsőkhöz megnézni a következő erősségű fekvőtámaszt. A lábamat lent tartottam, a kezemet pedig feltettem a negyedik szintre (ez volt kb. 4x15=60 cm magasan). Mindkét kézzel kijött 1-1 ismétlés, viszont valamelyest kifordult a testem közben, úgyhogy ezek nem voltak teljes mértékűek, de kiindulási alapnak azért jók voltak. Ami viszont pozitív dolog, hogy legalább megvan a progresszió az egykezes fekvőtámaszig.

Szombat:

+ foci: 1 h

Vasárnap:

   3.1  vízszintes húzás (1k): 2x6-4
3.7  felemás húzódzkodás törülközővel (20 cm): 2x2 (b) ; 1x2 (j)
   4.5  nyújtott lábemelés fekvésben: 1x10
4.7  hajlított lábemelés függeszkedésben: 2x8-6
6.4  fél fekvőtámasz kézállásban: 3x3-2-1
+ futás: 6x30 m (90%)

Vasárnap otthon hónapok után először kipróbáltam a rúdon végzett hasizomedzést a húzódzkodás mellett (ill. után). Utána pedig sprintelgettem is egyet a városi focipályán, ahol gyenge eredmények születtek, de az egy olyan pálya, hogy ha az ember akár egyszer is rosszul lép, akkor komoly károsodás következhet be az illető bokájában. Viszont, ha kijövök ide, ezen a pályán majd inkább hosszabb, de kisebb intenzitású etapokat fogok futni.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://convict.blog.hu/api/trackback/id/tr895387635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása