HTML

Miről van szó?

Tréning a Fegyencedzés című Paul Wade-kötet rendszere szerint. Kezdési dátum: 2011. január 18.

Bevezető
Az edzésmódszer
A gyakorlatok

A dolgok jelenlegi állása:

1. Fekvőtámasz: lépcsőn 1 kézzel, negyedik lépcsőfok, 60 cm - 8/10
2. Guggolás: egylábas guggolás - 10/10
3. Húzódzkodás: egyik kézzel a rudat, másik kézzel a törülközőt fogom 25 centire a rúdtól (kb. 120 cm-nél lesz a mesterlépés) - 7/10
5. Híd: utolsó szint, de 39 cm magasan - 9/10
6. Kézállásos fekvő: kétkezes, fél fekvőtámasz - 4/10

7.1. Fekvőtámasz ujjbegyeken: teljes fekvőtámasz - 5/10
7.2. Függeszkedés: egyik kéz a rúdon, másik a törülközőn - 3/8
8.1. Vádli: egylábas, talajról, nyújtott lábbal - 4/8
8.2. Zászló: átkulcs. lógás - 1/16
9. Nyak: rávezető gyak. - 1/2

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

Százharmincnegyedik hét (2013. aug. 05-11)

2013.08.13. 03:00 Isildur

Véget ért a nyaralós hetem, hétfőn visszavonatoztam Budapestre. Az ezt megelőző héten semmilyen CC-edzést nem végeztem, erre a hétre pedig egy lazulósabb edzésprogramot vizionáltam, ami teljes mértékben be is jött. Volt kemény két edzésnapom (ha azt nem számítjuk, hogy minden nap bringáztam késő délután erősebb tempóban 30-60 percet), és a gyakorlatok egy részéből nem azt a szintet csináltam, amit egyébként szoktam.

Hétfő-vasárnap:

+ kerékpározás: 30/45/60 p

Szerda:

2.10  egylábas guggolás: 2x1
   3.5  teljes húzódzkodás: 1x5

Vasárnap:

   1.5  teljes fekvőtámasz: 3x15-13-10
   3.5  teljes húzódzkodás: 2x5-4
   4.5  nyújtott lábemelés fekvésben: 3x10-30-10
5.9  hídállásból ágyról állásba (39 cm): 2x4-3
6.4  fél fekvőtámasz kézállásban: 2x3-1

A teljes húzódzkodás szerdai egy sorozata majdhogynem csak arra volt jó, hogy kiírjak a vonatkozó mezőbe valamit, ezért vasárnap is végeztem 2 további sorozatot, így jött ki tulajdonképpen az 1 edzésnap. Ezen kívül még a fekvőtámasz volt alacsonyabb szintű - sajnos nem találtam megfelelő méretű lépcsőt, vagy magaslatot. Ezen a héten már itt leszek Pesten, és mindenképpen erősebb edzéseket fogok csinálni. Arra is gondoltam, hogy egy edzésen belül vegyítek majd alacsonyabb és magasabb szintű variációkat azért, hogy ne mindig 1 vagy 2 ismétlésből álljanak az edzéseim, hanem tartsanak is egy ideig.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://convict.blog.hu/api/trackback/id/tr195456922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása