HTML

Miről van szó?

Tréning a Fegyencedzés című Paul Wade-kötet rendszere szerint. Kezdési dátum: 2011. január 18.

Bevezető
Az edzésmódszer
A gyakorlatok

A dolgok jelenlegi állása:

1. Fekvőtámasz: lépcsőn 1 kézzel, negyedik lépcsőfok, 60 cm - 8/10
2. Guggolás: egylábas guggolás - 10/10
3. Húzódzkodás: egyik kézzel a rudat, másik kézzel a törülközőt fogom 25 centire a rúdtól (kb. 120 cm-nél lesz a mesterlépés) - 7/10
5. Híd: utolsó szint, de 39 cm magasan - 9/10
6. Kézállásos fekvő: kétkezes, fél fekvőtámasz - 4/10

7.1. Fekvőtámasz ujjbegyeken: teljes fekvőtámasz - 5/10
7.2. Függeszkedés: egyik kéz a rúdon, másik a törülközőn - 3/8
8.1. Vádli: egylábas, talajról, nyújtott lábbal - 4/8
8.2. Zászló: átkulcs. lógás - 1/16
9. Nyak: rávezető gyak. - 1/2

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

Százharmincötödik hét (2013. aug. 12-18)

2013.08.19. 14:00 Isildur

Alapvetően - sokakkal ellentétben - én többnyire meg vagyok elégedve a MÁV-val. Évek óta közlekedem vonattal, volt hogy heti szinten, mostanában átlagban úgy háromhetente, és eddig a húsz-huszonöt perces késés volt a maximum (egy több óra menetidejű járaton), az utóbbi bő fél évben pedig általában pontosan abban az időpontban érkezett meg a vonat, amire ki volt írva. Mondjuk az is igaz, hogy az évek során 98%-ban csak két vonalat használtam, és a legritkább esetben közlekedtem más járattal, így sanszos, hogy ez az elégedettség ebből a tényből is fakad. A legutóbbi hétfőn viszont sajnos nem voltam ilyen szerencsés, mert egy kb. 1 órás Balaton-Budapest késés miatt nem tudtam menni Krav Maga edzésre (úgy 10-15 perc fért volna bele), de hát legközelebb majd elővigyázatosabb leszek. A MÁV-ról ennyit, a edzésekről kapcsolatosan pedig az van, hogy a hét végére (szombatra és vasárnapra) terveztem egy két naposat, az egyiket eléggé meghúzva, (majdnem) mindent beleadva, 5-6 sorozattal. Ezt viszont kénytelen voltam egy nappal elcsúsztatni, mert a péntek este egy kicsit erősre sikeredett, és szombat délután hááát.... nem voltam túl használható, hogy finoman fogalmazzak.

Szerda:

+ Krav Maga edzés: 90p

Vasárnap:

   2.5  teljes guggolás: 2x8-6
2.10  egylábas guggolás: 2x1

   3.1  vízszintes húzás (1k): 2x6-4
3.7  felemás húzódzkodás törülközővel (25 cm): 1x1 (b-j)

   5.2  egyenes híd: 2x10-8
5.9  hídállásból ágyról állásba (39 cm): 2x3

7.2.3  felemás függeszkedés: 1x20 (b-j)
8.1.4  egylábas vádliemelés talajról (ny): 1x35

+ Hétfő:

   1.2  fekvőtámasz előredőlve: 1x10
   1.7  egykezes fekvőtámasz előredőlve asztalon (79 cm): 1x3
1.8  egykezes fekvőtámasz előredőlve lépcsőn (57 cm): 4x1-2-1-1

   4.5  nyújtott lábemelés fekvésben: 5x10-25-25-20-20

9.1.1  elülső híd rávezetés: 2x6-4
9.2.1  birkózóhíd rávezetés: 2x7-5

Guggolás: viszonylag instabil környezetben (és éjjel) történt, ha stabil helyzetben lettem volna, egészen biztosan meglett volna a két ismétlés (a háromra majd csak 1-2 hét múlva kellene elkezdenem gondolni). Sajnos a hídnál hibáztam, mert nem nagyon melegítettem be előtte, pedig a tervem az lett volna, hogy a folyosót szegélyező 24 centi magas padkáról állok fel, de ahhoz elengedhetetlen lett volna a fokozatos terhelés, főleg a 192 centis magasságom tudatában. Így ez most elmaradt (ill. az ágyon csináltam a hidat), de legközelebb már menni fog a helyesebb módszerrel. A húzódzkodást próbálom fejleszteni, a kiegészítő gyakorlatok közül pedig a függeszkedés és a vádli egyre jobban megy, de még mindkettőből viszonylag messze van a haladó szint.

Hétfő kora délután történt meg a másik edzés. Ezt szántam eredetileg hajtósabbnak, de ez annyiban merült ki, hogy fekvőtámaszból és lábemelésből több sorozatot csináltam, mint amúgy amennyit általában szoktam. Előbbiből talán csak akkor sikerült volna több, ha egy Gustavo Fring-szerű figura pisztolycsövet nyom a halántékomhoz, de ha jól emlékszem, itthon, az 57 centis lépcsőn még nem sikerült két ismétlés ugyanabban a sorozatban. A nyakerősítő gyakorlatoknál pedig csak annyi történt, hogy hozzáadtam 1 plusz ismétlést ahhoz, amit a legutóbb csináltam. Amúgy ez nálam egész hatékony, még akkor is, ha viszonylag régen végeztem edzést egy bizonyos gyakorlatból: megnézem, hogy legutóbb mennyit csináltam, hozzáteszek még 1 ismétlést, aztán legközelebb onnan lehet folytatni a bulit. Ez néha még akkor is működik, ha valamelyik gyakorlatnál már egy magasabb szintnél járok, és ott is a határon mozgok.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://convict.blog.hu/api/trackback/id/tr735466058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása