HTML

Miről van szó?

Tréning a Fegyencedzés című Paul Wade-kötet rendszere szerint. Kezdési dátum: 2011. január 18.

Bevezető
Az edzésmódszer
A gyakorlatok

A dolgok jelenlegi állása:

1. Fekvőtámasz: lépcsőn 1 kézzel, negyedik lépcsőfok, 60 cm - 8/10
2. Guggolás: egylábas guggolás - 10/10
3. Húzódzkodás: egyik kézzel a rudat, másik kézzel a törülközőt fogom 25 centire a rúdtól (kb. 120 cm-nél lesz a mesterlépés) - 7/10
5. Híd: utolsó szint, de 39 cm magasan - 9/10
6. Kézállásos fekvő: kétkezes, fél fekvőtámasz - 4/10

7.1. Fekvőtámasz ujjbegyeken: teljes fekvőtámasz - 5/10
7.2. Függeszkedés: egyik kéz a rúdon, másik a törülközőn - 3/8
8.1. Vádli: egylábas, talajról, nyújtott lábbal - 4/8
8.2. Zászló: átkulcs. lógás - 1/16
9. Nyak: rávezető gyak. - 1/2

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

Utolsó kommentek:

calist 2014.07.17. 06:09:23

Olyan jó látni hogy töretlenül írod a blogot már 3.5 éve. Az elejétől követlek kisebb nagyon kihagyásokkal. De mikor visszatérek látom hogy a bejegyzések folyamatosak és élvezhetően vannak írva. Köszönöm hogy nyilvánosan vezeted az edzésnaplód. Motiválólag hat.:) Kitartó edzést kívánok továbbra is!

Bejegyzés: 2014/03 - 19-22. hét (2014. május 05 - június 01.)

Isildur · http://convict.blog.hu 2014.02.04. 06:52:34

egészen pontosan április 27-én, vasárnap 12:00-kor

Bejegyzés: 141-142. hét (2013. szept. 23 - okt. 06)

Isildur · http://convict.blog.hu 2014.02.04. 01:18:27

Jelen állás szerint április vége felé

Bejegyzés: 141-142. hét (2013. szept. 23 - okt. 06)

Isildur · http://convict.blog.hu 2013.04.07. 22:37:24

Szívesen! Köszi a linkeket!

Milyen volt a rendezvény? :)

Bejegyzés: A hat gyakorlat jelenlegi állása

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2013.02.17. 23:58:58

Sziasztok! Dede, egyedül szerkesztgetem továbbra is! Eredetileg ketté akartam szedni a blogot, hogy a saját testsúlyos rész méltó helyet kapjon, mivel én az utóbbi időben picit eltávolodtam a CC-től a Spartan-Training irányába, és nem akartam más témákkal teleszemetelni a blogot. De a technika ördöge közbeszólt, így inkább az egész blogot átköltöztettem az új oldalra (új Facebook oldal is lett). Természetesen továbbra is lesznek calisthenics-el foglalkozó írások, szóval aki eddig kitartott mellettem, annak továbbra sem kell csalódnia :)

Bejegyzés: Százhatodik hét (2013. jan. 21-27)

Isildur · http://convict.blog.hu 2013.01.09. 01:35:31

Szia!

1. Meg. Erősebbnek is érzem magam, anyám szerint izmosabb is vagyok, és magában az edzések élvezete miatt is megérte.

2. Nem kardióztam edzéstervszerűen mellette (ha a futást, amit mostanában csinálok, nem számítjuk), bár néha volt, hogy elmentem úszni, vagy kerékpározni 1-1 edzés után, vagy mellett. Az étrendemet nem változtattam meg drasztikusan, bár tény, hogy máshogy étkezem, mint régebben.

3. Szerintem mindegyik mesterlépés elérhető. Ha nem hinnék benne, nem csinálnám tovább.

4. Motiváció és vágy (a tizedik lépésekre).

Bejegyzés: 2011-2012: Két év és 101 hét a programban

Bicepsz Elek 2013.01.05. 00:25:20

Udv!

Nekem azert lenne nehany kerdesem:
1, Megerte-e neked a dolog?

2, Az ero mellett fogasst is okozott vagy emellett kellett kardioznod is/vagy uj etrendet csinalnod

3, Mennyire latod realisnak a konyvben leirtakat?

4, Hogy tudtal kitartani minden nap(hogy ne hagyd abba)?

A valaszaidat elore is koszi?!

Bejegyzés: 2011-2012: Két év és 101 hét a programban

Isildur · http://convict.blog.hu 2012.12.21. 16:24:43

Sajnos én sem igazán szeretem, ha valamit már megcsináltam, de azt utána valami miatt még egyszer meg kell csinálni. Gondolom így vagy most az edzéssel is, hogy egy műtét miatt ki kellett hagynod pár hónapot, és egy kicsit visszaestél. Ha a hidat és a kézállást még nem csinálod, akkor valamivel egyszerűbb dolgod van, és a heti 3-4 edzés napi 2 gyakorlattal szerintem teljesen jó lenne, az ráadásul túl hosszú ideig nem is tart. Ha a szinteket kérdezed, szerintem úgy 2-3 hétig menj vissza arra a szintre, ami nem túl megterhelő, azaz meg tudsz csinálni belőle legalább 15-20 ismétlést 2-3 alkalommal is, utána pedig léphetsz a következő szintre, ha abból meg tudsz csinálni legalább 4-5 szabályos ismétlést. Így valószínűleg a motivációd is hamarabb visszatér. Remélem tudtam segíteni!

Bejegyzés: Századik hét (2012. dec. 10-16)

Isildur · http://convict.blog.hu 2012.12.21. 03:07:46

Szia!
Köszi a hozzászólást, sajnos csak most tudtam ránézni a blogra, de holnap (vagyis ma) délután mindenképpen írok neked egy hosszabb választ a kérdésedre :)

Bejegyzés: Századik hét (2012. dec. 10-16)

qwertzuiopsdfghjk 2012.12.19. 20:58:40

Szia!
Először is szeretnék gratulálni a 100. hetedhez! Nagyon szép és elismerésre méltó teljesítmény ;)
Másodszor köszönetet mondanék, ugyanis a Fegyencedzéssel való első találkozásom után találtam rá a blogodra, és nagy segítség volt. Már egy-két hete edzettem akkor, kicsit esetlenül, de próbáltam megtalálni a nekem való edzéstervet. Épp akkor találtam rád, amikor egy újabb beosztáson agyaltam, és amikor láttam, hogy te is valahogy így kezdtél, ihletet merítettem, és végül sikerült összehozni az optimális edzéstervet :) Azóta is működik, vagyis... itt jön a harmadik pont.
Ugyanis az idei nyár elején kezdtem, és a végére eljutottam a gyakorlatok harmadik lépéséhez, ám még egy hete sem kezdődött el a suli, amikor műtöttek vakbélre. Hosszú hetekig szó sem lehetett edzésről, aztán a sebész beleegyezésével lassan elkezdtem visszaállni. Először guggolás (3) és húzó (3), amikhez a legkevésbé kellett has, aztán fekvő és végül a lábemelés is visszatért. De nem tudtam ott folytatni, ahol abbahagytam, és a hiányzást is pótolni kellett. Aztán az idő- és motivációhiány kezdett állandósulni, ami ellen nem tehettem semmit, mert eszméletlen hajtás van... nah mindegy, röviden, tömören: egy pár tanácsot szeretnék kérni. Úgy gondolom, a régi edzéstervem kisebb reformjával be tudnám illeszteni az edzést a napirendembe, a kérdés csak az, hogy több, mint 3 hónap kihagyás után honnan folytassam? A nyáron letudott lépéseket most is odakenem, végül is nem sokat haladtam, és szerintem az otthagyott lépések kezdő vagy max. középhaladó szintjéről kezdeném. Szeretném hallani a véleményedet, az esetlegesen idevágó tapasztalataidat vagy bárminemű hozzászólást ahhoz, hogy hosszas kihagyás után szerinted mi a teendő.
Előre is kösz mindent! ;)

Bejegyzés: Századik hét (2012. dec. 10-16)

Isildur · http://convict.blog.hu 2012.12.05. 19:17:28

Szia!
Elvileg a kezdő szintről fokozatosan kell eljutni a haladó szintig, és ha megvan a haladó, akkor ajánlott a következő szintre lépni. Ha megvan valamelyik lépés haladó szintje, akkor elméletben sikerülnie kell a következő lépés kezdő szintjének.
Ha az van odaírva, hogy 1x10, vagy 1 sorozat 10 ismétléssel, akkor az azt jelenti, hogy egy nap egyszer kell megcsinálnod 10 fekvőtámaszt. Ha az lenne pl. hogy 3x15, az azt jelentené, hogy háromszor csinálnád meg a 15 fekvőtámaszt.

Bejegyzés: Kilencvennyolcadik hét (2012. nov. 26-02)

cenacold75 2012.12.04. 21:01:26

Sziasztok!
Most olvastam el néhány napja a Fegyencedzés 1. könyvét és lenne pár kérdésem(nagyon hálás lennék ha tudnátok segíteni). Vannak ezek a kezdő, középhaladó, haladó szintek a lépésekben, és mikor lehet továbblépni kezdőről középhaladóra és arról pedig haladóra? És egyes lépést addig kel csinálni amíg el nem érem a kitűzött mennyiséget? pl.: a fekvőtámasznál az első lépésben a 3x50 a cél és ha az megvan akkor mehetek a 2. lépésre? Valamint azt se értem hogy azt mondja ez a Friss hús edzésprogram, hogy hétfőn 2-3 edzősorozat fekvőtámasz, oké ez eddig oké, de a fekvőtámasz falnál a kezdőbe az van,hogy 1sorozat 10 ismétléssel akkor egy nap 2-3 szor kell megcsinálnom 10 db fekvőtámaszt?

Kérem szépen a segítségeteket mivel ezeknek az információk hiányában nem tudom elkezdeni az edzést:(
Segítségeteket előre is köszönöm:)

Bejegyzés: Kilencvennyolcadik hét (2012. nov. 26-02)

Isildur · http://convict.blog.hu 2012.10.02. 23:12:04

@jungle_man: Szia! Köszönöm!
A zászlót majd csak később tervezem elkezdeni, talán úgy 1-2-3 hónap múlva. Sajnos a hármasbefutót eddig még nem nagyon csináltam.
Vastagabb rúdon én is nehezebbnek érzem a húzódzkodást, faágon meg - ami ráadásul még nem is szabályos, és érdesebb a felülete - pláne.
Kardióedzésnek tulajdonképpen bármelyik edzésfajta jó, én pl. imádtam úszni, ha van rászánható pénzed uszodabérletre/jegyre, akkor tökéletes, és megkockáztatom, hogy jobb is, mint a futás.

Bejegyzés: Nyolcvannyolcadik hét (2012. szep. 17-23)

jungle_man 2012.09.30. 23:47:05

Szia!

2 hónapja kezdtem el a fegyencedzést, és eddig jól haladok. A blogod nagy segítséget jelent az edzéstervezésben, mert nagyjából olyan ütemben haladok, mint te az elején. Néhány dolgot szeretnék kérdezni:
Az átkulcsolós zászlót mikor tervezed elkezdeni?Ízületi edzést milyen gyakran végzel?
A koliban nem találtam húzódzkodásra/függeszkedésre alkalmas helyet, így csak egy faágról szoktam függeszkedni, amit nem ér át a kezem. Itt is érvényes az, hogy minél vastagabb a rúd, annál nehezebb a gyakorlat (mint a törölközőnél)?
Kardio edzésnek mit javasolsz? Futni már rég voltam, úszni szoktam járni, csak heti 2 alkalom mellett a fegyencedzésre alig maradt erő. Sajnos elég lassan regenerálódok, ezért így néz ki most az edzéstervem:
H: Hármasbefutó, (futás/úszás)
K: -
Sze: Fekvőtámasz (2. szint), Lábemelés (3.)
Cs: Hármasbefutó
P: Húzódzkodás (2.), Ujjbegyes fekvőtámasz (2.), Függeszkedés (2.), Guggolás (3.)
Szo: Vádliemelés (1.)
V: Fekvőtámasz, Lábemelés
Minden 2. héten a fekvő/lábemelés van pénteken, az ott felsoroltak pedig szerdán és vasárnap.
Előre is köszi a válaszokat!

Bejegyzés: Nyolcvannyolcadik hét (2012. szep. 17-23)

Isildur · http://convict.blog.hu 2012.09.24. 16:27:18

@nagyjoco: Szia! Szeretem csinálni, ha nem szeretném, már régen abbahagytam volna. Maga a módszer is jó, persze még nem járok a végénél, ezért arról még nem tudok mit mondani, de az eddigi szintek felépítése meggyőző volt.

Bejegyzés: Nyolcvanhetedik hét (2012. szep. 10-16)

nagyjoco 2012.09.19. 16:26:10

Szia!

Látom, 87 hete nyomod. Mennyire jó ez? Elégedett vagy módszerrel?
Köszi a válaszod előre is!

Bejegyzés: Nyolcvanhetedik hét (2012. szep. 10-16)

Isildur · http://convict.blog.hu 2012.09.18. 00:22:09

@pingwin11: Szia! Nem kell, az első szintről 2-3 hét alatt is el lehet jutni a kezdő ismétlésszámtól a haladóig, aztán a második lépésig.

Bejegyzés: Az edzésmódszer

pingwin11 2012.09.14. 17:10:03

Hali!

Most kezdtem el a fegyencedzést és azt akarom kérdezni hogy most akkor ha elkezdem a fekvőt falnál akkor eleinte csak 2-3 alakalomig kell csinálnom 1x10 et ? utána már átálhatok a középhaladóra?

Bejegyzés: Az edzésmódszer