HTML

Miről van szó?

Tréning a Fegyencedzés című Paul Wade-kötet rendszere szerint. Kezdési dátum: 2011. január 18.

Bevezető
Az edzésmódszer
A gyakorlatok

A dolgok jelenlegi állása:

1. Fekvőtámasz: lépcsőn 1 kézzel, negyedik lépcsőfok, 60 cm - 8/10
2. Guggolás: egylábas guggolás - 10/10
3. Húzódzkodás: egyik kézzel a rudat, másik kézzel a törülközőt fogom 25 centire a rúdtól (kb. 120 cm-nél lesz a mesterlépés) - 7/10
5. Híd: utolsó szint, de 39 cm magasan - 9/10
6. Kézállásos fekvő: kétkezes, fél fekvőtámasz - 4/10

7.1. Fekvőtámasz ujjbegyeken: teljes fekvőtámasz - 5/10
7.2. Függeszkedés: egyik kéz a rúdon, másik a törülközőn - 3/8
8.1. Vádli: egylábas, talajról, nyújtott lábbal - 4/8
8.2. Zászló: átkulcs. lógás - 1/16
9. Nyak: rávezető gyak. - 1/2

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

Ötvenkettedik hét (2012. jan. 09-15)

2012.01.16. 00:05 Isildur

Igen, elérkezett ez a pillanat is, ha modorosan akarnék fogalmazni, egy évesek lettünk. Ez a hét - az előzőhöz hasonlóan - 4 edzésnapból állt, most viszont szerdán kezdtem.

Szerda:

B (Közepes)
   1.2  fekvőtámasz előredőlve: 2x10-8
1.5  teljes fekvőtámasz: 5x8-7-7-6-6
4.8  béka lábemelés függeszkedésben: 3x3-3-2

Igazság szerint ez az új lábemelés eddig nem igazán jött be. Az most már nem okoz gondot, hogy egy rövidebb ideig függeszkedésben megtartsam a lábamat nyílegyenes helyzetben, viszont leengedésnél mozog valamelyest a felsőtestem. Ez pedig elvileg nem szabályos. Ha P. Wade látná, erre valószínűleg azt mondaná, hogy helytelenül van végezve a gyakorlat, nem beszélve a múlt héten már említett problémámról, azaz hogy nincs kellően magasan a húzódzkodórúd, és leér a lábam. Néhányszor próbálgattam a tizedik szintet: úgy majdnem vízszintes pozícióig felviszem egyenesen a lábam, viszont a felsőtestem úgy is mozog.

Fekvőtámasz: ez most jól esett. Volt 5 sorozat, ismétlések terén ennél többre most nem is vágytam. Legközelebb ez majd valószínűleg fordítva lesz.

Péntek:

B (Közepes)
   2.5  teljes guggolás: 2x10-8
2.7 B  egylábas guggolás támasszal: 2x7-6
   3.2  függőleges húzás: 2x10-8
3.5  teljes húzódzkodás: 3x5-5-4
   5.2  egyenes híd: 2x10-8
5.5  fél híd: 2x5
+ 3.6  húzódzkodás szűk kéztartással: 1x1

Kicsit eltolódott a heti második edzés, de csak egy nappal. Az első gyakorlat, amit megcsináltam, az a szűk kéztartással végzett húzódzkodás volt - nem szerepel még ugye a programban, de kíváncsi voltam, hogy megy-e. Ment, de csak egyet csináltam meg, mert ugye aznap még hagyományos húzódzkodásból is produkálnom kellett néhányat. Először jött össze kétszer 5 egymás után, aminek örültem, aztán eszembe jutott, hogy hétvégére már otthon leszek, ahol hatot egymás után biztos hogy nem fogok tudni megcsinálni. Guggolásra nem sok idő volt, így csak 2 sorozat fért bele.

Elkezdődött az új híd. Múlt héten említettem, hogy mostanában úgy vagyok a hidakkal, hogy nagy hévvel elkezdem őket, aztán amikor már a haladó ismétlésszámhoz érek, akkor meg általában megunom. Kicsit küzdenem kellett a labdával, de a bemelegítő etap összességében nem volt rossz.

Szombat:

C (Nehéz)
   1.2  fekvőtámasz előredőlve: 2x10-8
1.5  teljes fekvőtámasz: 3x12-10-9
   4.5  nyújtott lábemelés fekvésben: 4x25-22-20-20

Fekvőtámasz: amennyi a csövön kifért, nagyjából így tudnám ezt a napot jellemezni. Lábemelésnél most ötödik szintű gyakorlatot csináltam, elég is volt a végére.

Vasárnap:

B (Közepes)
   2.5  teljes guggolás: 2x10-8
2.7 B  egylábas guggolás támasszal: 3x6-5-5
   3.2  függőleges húzás: 2x10-8
3.5  teljes húzódzkodás: 3x4-3-3
   5.2  egyenes híd: 2x10-8
5.5  fél híd: 2x7-6
+ 4.5 B  felülés: 3x20-18-15

Itthon nem volt kosárlabda, csak strandröplabda, azon végeztem a hidat. Húzódzkodásnál valóban igazam volt, kicsit kisebb hatásfokkal sikerült dolgozni, mint Pesten, de azért így sem vagyok annyira elégedetlen. Itthon a guggolás is kicsit rosszabbul megy, mint bent a koli lépcsőfordulójánál, mert a kezemet előnytelenebb pozícióban vagyok kénytelen tartani. Így aztán 1-2-vel kevesebb lett az ismétlés. Pluszban végeztem még némi felülést, ami - ha jól tudom - szintén ötödik szintű gyakorlatnak felel meg.


Jövő héttől, azaz a második évad kezdetétől visszatérnek az 5 napos hetek, a kedd, a szerda, a szombat és a vasárnap lesz a fix, a változó pedig a csütörtök/péntek. A hétfő továbbra is szünnap marad, néha talán majd felemelem a kettlebellt, ha majd itthon leszek, akkor lehetőség szerint elmegyek úszni. A kajálás ezen a héten röviden úgy nézett ki, hogy általában háromszor ettem, délutánig 1/2/3-as kódjelű ételeket, estefelé pedig már csak 1/2-eseket. Nagyon hosszú távon ezt el tudom viselni. A testzsírszázalékommal most (a vékonyságomtól eltekintve) elégedett vagyok. Igazából egy kis izomtömeget kellene felszednem (úgy 6-8 kilót).

3 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://convict.blog.hu/api/trackback/id/tr443499716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WoodyMuscle 2012.01.17. 11:40:02

Csak egy jótanács mindenkinek.Ahogy Wade írja "Ne maradjon ki edzés". Ilyen olyan okok miat másfél hetet nem edzettem. Iszonyú a visszafejlődés. Meg kell erőltetni magadat. Heti 4X30-40 percet igenis megér az egészséged.

Isildur · http://convict.blog.hu 2012.01.18. 13:09:10

@WoodyMuscle: Rövidebb edzéskihagyás esetén (pl. a 39.-dik hét után) én is tapasztaltam, hogy 1-2-vel kevesebb ismétlést tudok csak megcsinálni, úgyhogy részben egyet tudok érteni.

undisputed97 2012.01.27. 15:06:32

Hello mindenkinek! Elindult az új blogom kérlek nézzétek majd meg a címe: ccondition.blog.hu
süti beállítások módosítása