HTML

Miről van szó?

Tréning a Fegyencedzés című Paul Wade-kötet rendszere szerint. Kezdési dátum: 2011. január 18.

Bevezető
Az edzésmódszer
A gyakorlatok

A dolgok jelenlegi állása:

1. Fekvőtámasz: lépcsőn 1 kézzel, negyedik lépcsőfok, 60 cm - 8/10
2. Guggolás: egylábas guggolás - 10/10
3. Húzódzkodás: egyik kézzel a rudat, másik kézzel a törülközőt fogom 25 centire a rúdtól (kb. 120 cm-nél lesz a mesterlépés) - 7/10
5. Híd: utolsó szint, de 39 cm magasan - 9/10
6. Kézállásos fekvő: kétkezes, fél fekvőtámasz - 4/10

7.1. Fekvőtámasz ujjbegyeken: teljes fekvőtámasz - 5/10
7.2. Függeszkedés: egyik kéz a rúdon, másik a törülközőn - 3/8
8.1. Vádli: egylábas, talajról, nyújtott lábbal - 4/8
8.2. Zászló: átkulcs. lógás - 1/16
9. Nyak: rávezető gyak. - 1/2

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

Huszonegyedik hét (2011. jún. 06-12)

2011.06.13. 00:05 Isildur

Ezen a héten se KM, se swingelés nem volt, csak a tiszta CC. Ennek ellenére a 21. hét nem volt rossz, ellentétben a hetedik és a tizennegyedik héttel.

Kedd:

   1.1  fekvőtámasz falnál: 2x8-4
1.3  fekvőtámasz térdelve: 3x28-26-23
4.6  térdemelés függeszkedésben: 2x14-13
5.2  egyenes híd: 3x19-18-17

Szerda:

2.5  teljes guggolás: 2x18-16
3.3  bicska húzódzkodás: 3x20-19-17

Csütörtök:

   1.1  fekvőtámasz falnál: 2x8-4
1.3  fekvőtámasz térdelve: 2x29-25
4.6  térdemelés függeszkedésben: 2x15-13

Szombat:

2.5  teljes guggolás: 2x20-18
   3.1  függőleges húzás: 2x8-4
3.3  bicska húzódzkodás: 3x20-20-18
5.2  egyenes híd: 2x23-21

Vasárnap:

   1.1  fekvőtámasz falnál: 2x8-4
1.3  fekvőtámasz térdelve: 5x22-19-17-15-15
4.6  térdemelés függeszkedésben: 3x15-15-13

Hétfőn és pénteken ismételten semmi, és a WD is megy, van, amikor egy nap csak egyszer eszek (9 körül), van amikor viszont 2-3-szor is (este 6 után). Összességében eddig nem rossz, és kezd enyhülni a napközbeni éhségem is. Viszont volt már olyan, hogy este 10-kor jól bekajáltam, fennmaradtam későig, és hajnali negyed háromkor még zabáltam volna egyet, de hát akkor már ismét alulevési időszak volt. Ezért gondoltam rá, hogy esetleg a jövő héttől kitolom a túlevési időszakot, hogy ilyenek többé ne fordulhassanak elő. A terv az, hogy ezen a héten vasárnap este 6-tól éjfélig fog tartani a túlevés, a jövő héttől pedig este 8-tól éjfélig fog ez tartani. Mostanában ugyanis már csak 1 vizsgám lesz, június 30-án, és így kicsit később szoktam lefeküdni (és felkelni is).

A gyakorlatokról annyit, hogy a lábemelésben és a húzódzkodásban új szint következik a jövő héttől. Van olyan, amikor a fekvőtámaszokat nem igazán bírom csinálni, akkor inkább kevesebb ismétlés- és több sorozatszámot csinálok.

A KM-et végül is úgy döntöttem, hogy valószínűleg nem fogom tovább folytatni. Nem igazán nagy a motivációm, hogy elmenjek az edzésekre, olyat meg nem akarok, hogy "járogatok", tehát hogy néha elmegyek, néha meg nem.

9 komment

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://convict.blog.hu/api/trackback/id/tr782965596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.06.14. 17:18:21

@Isildur: Engem a WD olyan szempontból érdekelne esetedben, hogy:
1. Éhgyomorra edzés és teljesítmény egymásra hatása
2. Éhgyomor és mindennapi koncentráció (pl. Nálad a vizsgaidőszak)
3. Testkompozíció változás
Azt hiszem egyenlőre elsőre ennyi :)

Isildur · http://convict.blog.hu 2011.06.14. 23:44:40

@Darky_: Megpróbálok válaszolni a kérdéseidre, bár úgy érzem, nem lesz igazán teljes.
1. Tisztán éhgyomorra nagyon ritkán edzem, még mióta elkezdtem a WD-t, azóta se. Leggyakrabban úgy csináltam, hogy este 6 és 10, és a két kajálás között edzettem, bár olyan is volt egy párszor (és a WD előtt is leginkább így csináltam), hogy késő este edzettem (ez a WD alatti időkben ugye teli gyomrot jelentett).
2. Ez változó. Említettem a múlt héten, hogy attól függően keltem fel, hogy volt-e aznap vizsgám, vagy sem. Általában kibírtam éhség nélkül este hatig, este tízig viszont már valószínűleg nem tudtam volna. Mondjuk, hogy a koncentrációm jó volt, bár eleinte viszonylag sokszor gondoltam a kajára.
3. Kb. 3 hét alatt leadtam úgy 2-3 kilót. Nem tudom, miből, bár a hasam mintha kisebb lenne, mint volt.

Összességében azt kell, hogy mondjam, egy picit félreértelmeztem a Warrior Dietet, és mostantól úgy akarom csinálni, hogy este 10 és 11 között egyetlen nagy kajálást megejteni. Előtte 8-9 körül meg ugye az edzés. Felfogom ezt a 2 hetet tanulóidőnek.

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.06.15. 07:09:39

@Isildur: Köszi a választ! Nagyon érdekelt volna, hogy az erőre milyen hatással van az éhgyomorra edzés a gyakorlatban , de akkor majd legközelebb :)

thefacebook 2011.06.16. 17:09:53

@Darky_: ezen a blogon a srác leírja milyen hatással volt rá a WD, kitér rá a bejegyzésekben. Az első 4 hét, amit eddig elolvastam, az első héten napi szinten írt kifejve hogyan érezte magát ezzel módszerrel kapcsolatban stb.

Tehát ezekben fejti ki, aztán lehet tovább is, de csak eddig olvastam.
2010, 12. hét (4)
2010, 11. hét (4)
2010, 10. hét (9)
2010, 9. hét

atiszalkasit.blog.hu/archive

mjsmooth 2011.06.16. 21:10:00

Sziasztok! Nemrég kezdtem el a fegyencedzést. Eddig trx edzést csináltam, és ezt a jövőben is folytatni akarom. Olyan kérdésem lenne, hogy amíg a fegyenccel nem érek el egy bizonyos szintet a gyakorlatokban, addig is csinálhatom a trx-es változatot? Pl. a trx kötél segítségével frankón lehet csinálni a vízszintes húzást, vagy egylábas guggolást, mellre is nagyon jó gyakorlatok vannak, amiket eddig csináltam, de érdekesen jön ki, hogy mellette meg csinálom a fekvőtámaszt falnál meg gyertyás guggolást. Wade is írta, hogy ne rohanjunk előre a gyakorlatokkal. Szerintetek hanyagoljam a trx-et egy időre amíg a fegyencedzésben utolérem magam vagy mehet a kettő együtt is?

Darky_ · http://powerteam.blog.hu/ 2011.06.16. 21:26:38

@mjsmooth: Simán mehet a kettő együtt, sőt így sokkal kiegyensúlyozottabbak lesznek az edzéseid. Arra ügyelj, hogy azonos gyakorlatokat eszköztől függetlenül ugyanarra az edzésre tedd, tehát ha CC Guggolás van soron, akkor a TRX-es változat (single leg squat) is ugyanazon napra essen, különben könnyen túledzheted magad.

Isildur · http://convict.blog.hu 2011.06.17. 03:57:11

@Darky_: Szerdán csak egyszer ettem, késő este, és utána inkább úgy döntöttem, hogy visszaállok a korábbi 2 étkezésre (18:30 és 22:30). Ma pihenőnap volt, holnap letesztelem, hogy milyen, amikor éhgyomorra, még az első étkezés előtt edzek.
süti beállítások módosítása